Dün öğlen saatlerinde nick kullanımıyla alakalın desteğe ticket attım hala dönüş alamadım. TR komünitesinde sorumlu GM vs kalmadıysa ingilizce ticket atarsak yardımcı olurlarmı?
Destek birimi
-
- Destek
- Kayra
-
-
Sekiz
Moved the thread from forum Yardım & Sorular to forum Archive: Yardım & Sorular.